Ik kan niet wachten - Reisverslag uit De Wijk, Nederland van Tirza Dekker - WaarBenJij.nu Ik kan niet wachten - Reisverslag uit De Wijk, Nederland van Tirza Dekker - WaarBenJij.nu

Ik kan niet wachten

Blijf op de hoogte en volg Tirza

18 September 2012 | Nederland, De Wijk

Yess, het is bijna zo ver! Over 2 weken vlieg ik naar Samoa om daar te gaan werken in een kindertehuis. (en natuurlijk om te gaan genieten van het prachtige eiland!) Spannende uitdaging maar ik kijk er ontzettend naar uit en ik kan niet wachten, ik ben erg benieuwd naar mijn 'nieuwe familie', de kinderen en mijn taken!!
Maar voordat het zo ver is heb ik hier nog het een en ander te doen, waaronder m'n backpack in pakken..... :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Wijk

Tirza

Actief sinds 07 Aug. 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 6181

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 01 December 2012

Samoa

Landen bezocht: